donderdag 28 november 2013

3 Manieren om BB cream aan te brengen.

3 Manieren om BB cream aan te brengen.

Heey bloggertjes vandaag wil ik jullie iets laten zien over BB cream.
Kijken jullie mee???

Vandaag laat ik mijn 3 favoriete manieren om BB cream aan te brengen zien! Ik gebruik hiervoor de penseel als foundation kwast, een blusher kwast en de BB cream is Goodbye Make-up van de Kruidvat. Maar je kan natuurlijk iedere kwast gebruiken (HEMA heeft bijvoorbeeld betaalbare) net als iedere BB cream (denk aan Essence, Catrice, etc).






7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ooh ja Anouk ik heb nog een vraagje wat is het verschil tussen BB Cream poeder en foundation zou je er misschien een video over kunnen maken? xx

      Verwijderen
  2. Je weet zoveel van beauty geweldig popje!! xxxxx <3333

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel allemaal zo Marie nu weet je ook weer iets meer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok is geen enkel probleem Marie ik zal het er morgen opzetten. xx

    BeantwoordenVerwijderen