zaterdag 2 november 2013

DIY: Nagelwiel

DIY: Nagelwiel

Heey bloggertjes vandaag heb ik weer een superleuke DIY!
Kijken jullie mee???

Als je ook veel lakjes hebt is dit zeker handig!
Ik was op zoek naar nagelwielen maar ik kon ze nergens vinden.
Ze zijn na het schijnt uit de handel dus heb ik opgezocht op YouTube om het zelf te maken.
Maar dan moest je nepnagels hebben en lijmpistool en dat heb ik allemaal niet.
Dus heb ik zelf een beetje zitten spelen en het is me gelukt met dingen die normaal gezien iedereen wel heeft, wat heb je nodig.
Een afbeelding van een nagelwiel (zonder lak erop).
Die print je uit knip je uit mooi als een rondje met de schaar.
Dan neem je tekenpapier voor stevigheid dat plak je erop met je lijm gewone schoollijm.
Dan knip je dat ook mooi uit in een rondje en klaar!
Makkelijk toch?
OPGELET tel wel even hoeveel lakjes je hebt en hoeveel nagels erop het wiel zitten ik heb 41 lakjes dus heb ik 2 nagelwielen uitgeprint want op 1 wiel zitten 20 nagels.
Hier is een foto succes met het maken van je nagelwiel helemaal niet moeilijk!!!
                                                                        Mijn nagelwielen cool toch?!

1 opmerking:

  1. Ik ga dat ook maken dat is echt chik want ik heb nu al mijn lakjes op papier en dat is helemaal niet moeilijk super leuk bedacht Anouk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen