woensdag 27 november 2013

Bedankt!

Bedankt!

Heey bloggertjes ik heb iets voor jullie!!
Kijken jullie mee???

Even nog eens kort over mezelf ik ben een jong meisje van 13 jaar ik word volgend jaar 14.
Ik hou super veel van beauty make-up enz.. en daarom heb ik een beautyblog.
Ik heb mijn blog al van 17 juli 2013 en vanaf 17 december heb ik mijn blog 5maanden!
En daar ben ik super blij om en jullie bekijken mijn blog zo vaak sinds ik mijn blog heb is die al 4933 keer bekeken en dat vind ik super veel en ik wil jullie allemaal bedanken!
Nog niet zolang geleden ben ik een YouTube kanaal begonnen en heb ik allemaal filmpjes gepost ook dankje voor de abonees en comments van iedereen ik wil jullie allemaal bedanken!
Want ik ben super blij!
Ik hoop tot jullie me blijven steunen en als je voor het eerst men blog bekijkt volg me aub geef comments en heb je zelf een blog zet me dan bij 'My favorite blog' en bekijk ook eens mijn YouTube kanaal! Alvast bedankt!!!!


5 opmerkingen:

  1. Heel graag gedaan ik heb je geaboneerd op YouTube ik volg je en geef reactie's je blog is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeel graag gedaan je blog is echt geweldig!!!!!! xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door jou blog ben ik zoveel te weten gekomen over beauty thnxx pop!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen