zaterdag 2 november 2013

Fool face make-up look!

Fool face make-up look!

Heey bloggertjes ik heb vandaag een leuke challenge voor jullie.
Kijken jullie mee???

Als je weg gaat met vrienden of met je ouders wil je er goed uitzien.
Dus dan wil je een fool face mak-up look.
Maar je kent het vast wel je begint er de laatste 5 min. aan en dan zeggen je ouders doe door we moeten vertrekken enz. Of je vriendinnen sturen je berichten ik vertrek nu!
En dan ben je helemaal gehaast en weet je ook nog niet eens wat voor make-up je op wil doen.
Dus dan denk je van ooh pech ik moet mij haasten dus ik doe alleen wat oogschaduw op en lippengloss op.
NEEEEEE niet doen asjeblieft ik heb hier speciaal voor jullie een leuk filmpje voor een hele mooie fool face make-up look voor jullie maar begin er op tijd mee!!!
En het is ook nog eens budget proof veel kijk plezier!!!


1 opmerking: