zaterdag 9 november 2013

Shoplog Appel's.

Shoplog Appel's.

Heey bloggertjes vandaag alweer een SHOPLOG yeey :D
Kijken jullie mee???


Vandaag heb ik een shoplog van de Appel's ik kom niet zo heel vaak in de Appel's maar ik moest wat truien en een dansbroek.
Ik heb geen filmpje voor jullie maar hieronder laat ik jullie foto's zien :D. De leger sweater XS. De pull met kap XS en de broek Medium normaal heb ik XS maar dat was niet meer en ik weet het super raar maar die paste!!!!!!??? En ik ben pas 13 maar in die broek heb ik Medium :D Laat in de comments achter wat jullie vinden!!


Een leger Sweater lekker warm 24.99EUR.

Een bruine Pull super warm met kap en een gat aan de mouw,
om je duim in te doen als het koud is. 29.99EUR

En dan als laatste een leger broek (dans broek)
ook super warm en er was 50% korting op normaal koste die,
24.99EUR en met de korting 12.50EUR dus die moest ik hebben!
Ik heb nu die leger sweater aan op die broek maar ik raad aan het niet te combineren want dan word het te veel leger en het is verschillende leger print dus ik zou het niet combineren.
Ik heb dat nu gedaan voor de foto's omdat dat alles was wat ik gekocht heb.
Echte aanraders dus ga naar Appel's ik heb in totaal 67.48EUR uitgegeven!!!

3 opmerkingen:

  1. Joo dat is viess af hoe mooi die bloes met die kap is schattig !!!!!!! :D xxxx super leuk en super mooi echt waar!! !xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe mooii en huh dat is raar dat medium u al paste ma toch echt mooii xxxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel popje ik vond het ook raar tot die met paste xxxx <3 <3 <3 en dankjewel Caro ik vind die pull ook schattig :D xxxx

    BeantwoordenVerwijderen