zaterdag 23 november 2013

STEL JE VRAAG!

STEL JE VRAAG!

Heey bloggertjes het is weer zover de maandelijkse 'STEL JE VRAAG'!
Kijken jullie mee???

Vorige maand had ik voor de 1ste keer een STEL JE VRAAG!
En het was een succes dus ik heb besloten het te blijven doen!
Ik hoop tot jullie nog wat beautyvragen hebben want ik beantwoord ze met alle plezier!
Maar ook zoals vorige maand heb ik ook een vraag voor jullie.
Nu dat het weer kouder wordt, zijn de verkoudheden niet weg te denken. Ik moet vaak mijn
neus snuiten waardoor deze na een tijdje geirriteerd is en pijn doet als mijn zakdoek nog maar
in de buurt komt. Heb jullie misschien een trucje om dit winterkwaaltje te genezen of toch te verminderen? HELP ME!


10 opmerkingen:

  1. Heey Anouk ik ben zoo blij tot je de STEL JE VRAAG doet en ik heb ook een vraag voor jou, Hoe lang gaat mascara eigenlijk mee?? En ik heb een antwoord op jou vraag ik gebruik altijd de aloë vera cream dat is een soort zalf dat je op je neus moet smeren het helpt echt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Anouk ik heb ook een vraag voor jou ik heb heel vaak last van wallen en dan doe ik er BB cream op maar dat helpt niet weet jij misschien wat ik er kan tegen doen?? xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey popje ik heb ook een beautyvraag voor je, het is nu winter en ik vroeg me af of het beter is om je huid in te smeren van bodylotion of een boddybutter? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Caro ik heb een antwoord op je vraag je moet eens kijken op je mascara flesje daar staat op hoelang het goed blijft op mijne staat tot die 6 maanden goed blijft ik heb ene van maybelline new york ik heb hem al langer dan 6 maanden en hij is nog steeds goed hangt er beetje van af xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb Concealer ene van essence uit de kruidvat kijk even naar mijn filmpje wallen wegwerken met concealer of bb cream ps dankje Caro voor men vraag te beantwoorden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Popje in de winter is Bodylotion beter en in de zomer bodybutter waarom omdat in de zomer zweet je snel en dan gaat de bodylotion heel plakken en dat heb je in de winter niet dus bodylotion is beter in de winter en bodybutter in de zomer <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh dankjewel popje je bent de beste!! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel Anouk ik heb al gekeken op mijne die blijft ook 6maanden goed :D thnxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankje ik ga me ook die concealer van essence halen xxx

    BeantwoordenVerwijderen