donderdag 12 juni 2014

Examen Periode!

Examen Periode!


Heey bloggertjes de examens komen er weer aan :(!!!
Ik heb ook een korte video maar voor degene die mijn video's niet kunnen bekijken.
Zoals bijvoorbeeld mensen die voor de 1ste keer mijn blog bezoeken toch op de hoogte zijn.
Ik heb vanaf 16 juni t.e.m 20 juni examens.
En ik moet natuurlijk leren dus het kan zijn dat ik niet elke dag iets op mijn blog ga zetten rond die periode.
Maar als ik veel inspiratie heb en dingen in mijn concepten heb staan kan het toch zijn dat er wat online komt.
Ik wil ook al vermelden dat ik vanaf 27 juni t.e.m 11 juli op vakantie ben.
Voor 2 weken dus dan ga ik niks op mijn blog zetten.
Gewoon rust voor mij.
Zo nu zijn jullie op de hoogte ik wens iedereen heel veel succes met zijn examens.
En ook een fijne vakantie (als je gaat).
Liefs, Anouk xxx



8 opmerkingen: