maandag 23 juni 2014

STEL JE VRAAG!

STEL JE VRAAG!


Heey bloggertjes het is weer tijd voor de maandelijkse STEL JE VRAAG!
Kijken jullie mee???

Vloggen of niet de STEL JE VRAAG blijft gewoon maandelijks doorgaan.
Eerst komt dit artikel online en daarna de vlog dus don't worry de vlog van zondag zal er zijn!
En zoals elke maand heb ik ook een beauty vraag voor jullie.
Deze keer niet iets wat ik zelf niet weet maar echt een vraag voor JULLIE.
Namelijk laat in de comments achter wat jullie favoriete budget merk is ben ik wel benieuwd naar.
Maar vergeet natuurlijk ook niet jullie beauty vraag te stellen in de comments!


15 opmerkingen:

  1. Mijn favoriete budget merk is Catrice.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriete budget merk is Essence en sorry ik heb geen beauty vraag! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriete budget merk is ook Essene sorry ik heb ook geen beauty vraag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn favoriete budget merk is Maybeline en sorry ik heb ook geen beauty vraag xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn favoriete budget merk is NYC en sorry ik heb ook geen beauty vraag maar ik wil wel weten wat jou favoriet budget merk is? Ik denk Essence??? <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja goed zo dat heb ik al in heel veel video's gezegd mijn favoriete budget merk is dus Essence voor degene die het nog niet zouden weten :) <3

      Verwijderen
  6. Mijn favoriete budget merk is Catrice xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En is niet erg dat jullie allemaal geen beauty vraag hebben, ik bedoel je kan niet elke maand een vraag hebben. Daarom doe ik de STEL JE VRAAG ALS je een dan iets niet weet kan je het hier in de comments achter laten.
    Maar ik wil jullie wel bedanken dat jullie allemaal jullie favo budget merk hebben gezegd xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen