donderdag 5 juni 2014

Top3 favoriete parfums!

Top3 favoriete parfums!


Heey bloggertjes vandaag heb ik voor jullie een super leuk artikel.
Kijken jullie mee???

Sorry dat ik zo laat ben met iets op mijn blog te zetten, maar ik had eerst een video opgenomen maar die was niet zo goed en die moest 114 min uploaden.
Dus heb ik een artikel voor jullie.
Ik heb mijn hele parfum stash doorzogt en mijn top 3 kunnen samen stellen.
Hier zijn wat foto's


1  
Op nr 1 staat de Justin Bieber Girlfriend parfum!
Alleen de flacon vind ik al geweldig met het prachtige omhulsel.
De geur vind ik zo lekker helemaal mijn smaak.
Het is een lekkere vrouwelijke geur en niet te sterk.
Raad ik iedereen aan!

2             
Op nr 2 staat Essence Like A Girls Night Out!
Het flesje vind ik zo schattig met het strikje.
Ik heb er ook een smal flesje van voor in je handtas.
Super handig!
De geur is ook fris en geschikt voor weg te gaan maar ook voor naar school!

3            
En op 3 is misschien raar dat de parfum van Versace op de laatste plaats staat.
Omdat het een duur merk is en omdat ik die al vaak gebruikt heb.
Reden waarom deze parfum op de 3de plaats staat is,
Hij is heel sterk je moet er niet teveel van opdoen.
Maar de geur is wel fantastisch!
Ik vind het flesje ook super mooi.
Echte aanrader!

Dit zijn ze nog eens alle 3 op een rijtje!
Zo dit was mijn top 3 parfums ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Liefs, Anouk xxx






8 opmerkingen:

  1. Heb je dat van mijn die top 3 ? Haha ;-)) is nie erg eh maar super leuk artikel !! Xxxxxxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk artikel mooie foto's.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk artikel en super mooie foto's
    Die parfum van justin bieber ruikt echt super lekker! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikel en die van Justin Bieber ruikt zo lekker! xxx <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke artikel mooie parfums! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk artikel je maakt altijd zo een mooie foto's xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel is eens wat anders :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel is ook eens leuk om te zien wat voor parfums jij graag ruikt xxxx

    BeantwoordenVerwijderen