donderdag 19 juni 2014

O.P.I Collectie (nieuw lakje) + Essence Collectie

O.P.I Collectie (nieuw lakje) + Essence Collectie


Heey bloggertjes vandaag heb ik voor jullie een super leuke video.
Kijken jullie mee???

De video duurt best lang, maar ik weet dat jullie video's leuk vinden :).
Caro had in de reactie's gezet of ik mijn O.P.I collectie wou laten zien.
En dat komt goed uit want ik heb een nieuw lakje van O.P.I
Maar ik laat jullie ook mijn Essence collectie zien in de video.
Veel kijk plezier!!!

Ps in de video laat ik de reactie zien van Caro en daar hoor je me niet goed praten.
Sorry daarvoor ik had mijn hand op de speaker.


6 opmerkingen:

  1. Super leuke video, en voor zo jong te zijn heb je echt veel O.P.I nagellak.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje dat je er een video van gemaakt hebt je hebt echt mooie lakjes van OPI en je zal die pedicure wel je hele leven dankbaar blijven :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke video en je hebt ook veel Essene lakjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat nieuwe lakje van O.P.I is echt super mooi! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen