donderdag 19 juni 2014

Shoplog Kruidvat

Shoplog Kruidvat


Heey bloggertjes vandaag heb ik voor jullie een shoplog.
Kijken jullie mee???

Ik weet het is niet van mijn gewoonte om 2 dingen op 1 dag te posten.
Maar ik ben om 17.00u nog even naar de Pauwengraaf geweest.
Omdat mijn zus naar de Boekhandel moest, dacht ik kga even naar het Kruidvat.
En ik heb er wat dingetjes gekocht.
Veel kijk plezier!!!




Dit zijn de swatches van het Nude pallet.
In het echt zijn de kleuren nog mooier dan op foto!
De kleuren zijn mooi warm met gouden en roze ondertonen.
De structuur van de oogschaduw is heel fijn, en er komt geen overbodige poeder los.
Het pingment is super goed!
De kleuren vind ik mooi oplopen van licht naar donker en zijn uitstekend met elkaar te combineren.


Dit zijn de swatches van het Bright pallet
Ook hier zijn de kleuren in het echt nog mooier dan op foto!
Dit zijn mooie lichte pastel kleuren wat deze zomer erg hip is!
Het pigment is ook heel goed!
Met dit pallet kan je een hele mooie look maken.
En je kan alle kleuren goed combineren.

En dan heb ik ook een swatch van de lipstick van NYC.
Op de linkse foto zie je de swatch op mijn arm.
Ik heb maar een keer met het potlood een lijn getrokken en moet je die pigmentatie zien!
De foto ernaast heb ik hem aangebracht op mijn lippen.
1 laagje echt super mooi en heel erg fel!






8 opmerkingen:

  1. Super leuke video en hele mooie foto's ziet erg echt heel professioneel uit.
    Je foto's zijn altijd zo duidelijk.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke video en ooh die pallete's zijn zo mooi! En de foto's ook.
    Echt heel leuk artikel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow wat een mooie foto's super leuke video en leuk artikel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke video en de swatches zijn mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke video en mooie swatches die paletten zijn echt mooi! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke shoplog, en je foto's zijn echt super mooi en mooie paletten! en de lipstick is ook mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je video blijft haperen bij mij en dan heb ik alleen bij deze ineens ik weet niet hoe het komt maar wel heel mooie foto's voor de rest ! Xxxxxx <3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Danku en dat is raar bij mij en niet en bij de rest ook niet xxx <3 <3 <3

      Verwijderen