woensdag 4 juni 2014

Review Baby Please Come Home van O.P.I

Review Baby Please Come Home van O.P.I


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie van een O.P.I lakje.
Kijken jullie mee???

Maar niet zomaar een lakje een zand lakje uit  de kerst collectie van Mariah Carey!!!
Ik heb het lakje zaterdag opgedaan.
Hij dekte al na 1 laag maar ik vond 2 laagjes mooier.
Ik heb geen topcoat aangebracht omdat anders het zand effect weg gaat .
En dat wou ik natuurlijk niet!
Hier zijn wat foto's!



Ik vind het lakje echt super mooi!
En het zand effect is heel fel!!!
Echte aanrader!
Nog 1 ding het is jullie misschien al opgevallen dat ik een nieuwe categorie op mijn blog heb.
Namelijk 'Review Mariah Carey Kerst Collectie 2013!'
Ik moet nog één lakje daarvan uittesten.
Als ik ze alle 3 gereviewd heb zal ik zeggen welk lakje ik het mooist vind.
Dan kunnen jullie de 3 reviews makkelijk terug vinden en vergelijken.






8 opmerkingen: