woensdag 25 juni 2014

Vlog 4 ❤ Annemie,Shoppen

Vlog 4 ❤ Annemie,Shoppen


Heey bloggertjes vandaag is vlog 4!
Kijken jullie mee naar wat ik allemaal heb gedaan op dinsdag.
Ik ben naar Annemie geweest en we zijn gaan shoppen.
De stukjes in de winkels enzo zijn gefilmd met mijn GSM want het is zo stom om met mijn IPad over straat te lopen.
We zijn ook nog naar de Boekhandel geweest maar dat hebben we niet gefilmd.
Omdat haar mama al onderweg was en we moesten in de boekhandel wachten en toen heeft Annemie toch nog iets gekocht.
Dat zien jullie erna als we terug thuis zijn, dus sorry dat we dat niet gefilmd hebben.
Veel kijk plezier!!!








6 opmerkingen:

  1. Hele leuke vlog Anouk en Annemie.
    Hebben jullie leuk gedaan zo gefilmd in de winkels.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik de leukste vlog die je tot nu toe hebt gemaakt. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke vlog en dat lakje van Essence is mooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke vlog mooi bloesje trouwens! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke vlog ik vind dat echt chik hoe je dat allemaal bewerkt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke vlog deze is echt heel leuk!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen