dinsdag 17 maart 2015

Review Blending brushes

Review Blending brushes


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over 2 blending brushes.
Eentje van Essence en de andere is van Hema.
Ben je benieuwd naar mijn mening?
Lees dan snel verder!

Dit zijn de 2 kwasten zoals je ziet is die van Essence groter.
Ik ga ook als eerste de Essence kwast bespreken.

Dit is de kwast in close-up hij is zwart met een wit ombre effect.
Maar omdat ik hem al een aantal keer heb gebruikt is hij bruin :).
Nu moet ik eerlijk zeggen dat als je hem zo ziet hij niet heel zacht uitziet.
MAAR dat is wel!
Wil je zien hoe hij oogschaduw uitblend kijk dan mijn review video van de Blending Brushes.
Daar laat ik het heel uitgebreid zien.
Conclusie het is echt een heel fijne kwast!
Prijs: €1,59 super goedkoop dus!

En dan de Hema kwast deze heeft gewoon bruine haartjes.
Hij voelt op zich wel zacht aan.
En hij blend goed wil je dat ook zien kijk dan diezelfde video.
Nadeel als je lang moet blenden prikt hij een beetje.
In ieder geval bij mij toch.
Maar hij doet goed zijn werk en voor de prijs die je ervoor betaald is hij prima.
Prijs:€2,60 of €3.

Welke vond ik nu beter/fijner?
Essence het is zowiezo al mijn favoriete merk.
En op gebied van kwasten vind ik essence ook heel fijn, ook nu weer.
Ik zou hem zeker niet laten liggen als je hem tegenkomt in Kruidvat.

Zo dit was mijn review over de 2 blending brushes hopelijk vonden jullie het leuk.

Liefs,Anouk xxx



4 opmerkingen: