zaterdag 21 maart 2015

Review essence en action blush

Review essence en action blush


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over een essence en action blush.
Ben je benieuwd naar mijn mening?
Lees dan snel verder!

Dit is de verpakking van de essence blush.
Hij ziet er hetzelfde uit als alle andere.

Dit is in de kleur 10 adorable.
Hij lijkt het meest op mijn favoriet 50 sweetheart.
Want die is helaas uit het vaste assortiment.

Dit is de kleur in colse-up er zit ook een mooi bolletjes patroon in.
Tijd voor de swatch!

Het pigment is zeer goed.
Het is een mooi zacht roos kleurtje perfect voor iedere dag!

En dit is hem op mijn gezicht ik vind hem echt super mooi.
Deze blush komt zeker in mijn every day bakje.

Dan ga ik deze blush nu vergelijken met die van action.

Dit is de verpakking gewoon een simpel zilver randje en het merk erop: 'MAX & MORE'.

Dit is in de kleur 035 Pink.

Zo ziet hij eruit in close-up een mooi en gezond roos kleurtje.
Iets feller dan die van essence maar als je hem goed aanbrengt denk ik dat die heel mooi is.

BONUS-POINT! Er zit een spiegeltje en een sponsje bij om het mee aan te brengen.
Zelf ga ik het sponsje niet gebruiken want ik vind een kwast fijner en beter werken.
Maar het spiegeltje is altijd handig om even bij te werken.

Dit is de swatch ook hier is het pigment super goed!

En dit is de blush op mijn gezicht.
Heel eerlijk ik heb hem zo licht mogelijk aangebracht.
Maar hij is toch fel daar moet je van houden.
Ik vind hem mooi uitzien maar niet voor iedere dag.

Conclusie: Ik vind de blush van essence persoonlijk mooier dan die van action.
Maar voor de prijs zou ik de blush van action niet laten liggen.
Prijs essence:€2,49
Prijs action:€0:99















4 opmerkingen: