woensdag 18 maart 2015

Review Essence eyeliner

Review Essence eyeliner


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???


Over de essence eyeliner.
Benieuwd naar mijn mening?
Lees dan snel verder!


Ik ben de laatste tijd helemaal in to the eyeliner. Ik draag geen oogschaduw maar gewoon een lijntje. En dan wat mascara en klaar. Super makkelijk. Ofja Het is niet altijd even makkelijk om een mooi strak lijntje te zetten.  Dit is die van essence de eyeliner pen long lasting. Ik vind hem heel fijn in gebruik.

Hier zie je het puntje voor het aan te brengen.
Hij werkt heel fijn en precies.




Hier zie je de swatch.
Het is echt een diep zwarte kleur.
Je kan er zowel een dik als dun lijntje mee zetten.


Dit is hem op mijn ooglid.
 Het is me gelukt!
En ik heb het afgewerkt met mascara.
Ik vind het echt een super fijne eyeliner en raad hem zeker aan!

Prijs: €2,99
Zo dit was mijn review over de Essence eyeliner.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,Anouk xxx






4 opmerkingen: