vrijdag 20 maart 2015

Review Get big lashes mascara Essence

Review Get big lashes mascara Essence


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over de get big lashes mascara van essence.
Benieuwd naar mijn mening?
Lees dan snel verder!

Essence heeft verschillende get big lashes mascara's.
En ik heb de paarse de 3 tripple black.
En die heb ik voor jullie uitgetest!

Het borsteltje is vrij groot.
Vind ik niet altijd even fijn (vb NYC Big curl) je komt al heel snel op je ooglid.
En dan moet je weer met wattenstaafjes aan de slag en dat is niet altijd handig als je haast hebt.


Dit zijn mijn wimpers zonder mascara.
En ik heb zoals je ziet al lange wimpers van mezelf.

En dit is met.
Hij bracht heel fijn aan ook op de onderwimpers! En het kwam ook niet op mijn ooglid.
Wat ik persoonlijk een groot pluspunt vind.

En dit is nog een foto in profiel.
Hij krult je wimpers echt mooi terwijl ik geen wimper kruller gebruikt heb.

Ja ik ben echt heeel tevreden over de mascara!
Hij heeft geen klonters brengt fijn aan en je hoeft je wimpers niet te krullen.
Als je eens in de Kruidvat bent zou ik hem zeker niet laten liggen!

Prijs: €2,39

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden.

Liefs,Anouk xxx









4 opmerkingen: