maandag 23 maart 2015

Review Essence lipstick

Review Essence lipstick


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over de Essence lipstick.
Ben je benieuwd naar mijn mening?
Lees dan snel verder!!!

Dit is de verpakking. Vrij simpel ik vind persoonlijk de verpakking van de long lasting lijn er mooier uitzien.
Hier heeft de huls ook de kleur van de lipstick.

Dit is in de kleur 12 Sparkling Miracle.

Het is een mooie paarse kleur.
En zoals we gewoon zijn van de essence lipsticks staat de E erin.

Dit is de swatch op mijn hand.
Het lijkt wel een lipgloss!

Tijd voor hem op mijn lippen aan te brengen.
Dit is zonder.

En dit is met ik vind hem echt super mooi.
En als je heel veel laagjes aanbrengt heeft hij super veel shimers!
Ja ik ben tevreden!

Prijs: €1,99

Zo dit was mijn review over de Essence lipstick.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx








4 opmerkingen: