zondag 22 maart 2015

Review Calvin Klein lipstick

Review Calvin Klein lipstick


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over een lipstick van Calvin Klein.
Ben je benieuwd naar mijn mening?
Lees dan snel verder!

Dit is de verpakking gewoon simpel zwart.

Het is dus van het merk Calvin Klein.
En ik heb deze lipstick van de Action in zo van die kortingsbakken.

Deze lipstick is in de kleur First Kiss :).

Zo ziet hij eruit het is een mooie nude kleur.
En jongens vinden meestal natural make-up het mooist.
Dus de naam First Kiss is wel geschikt :).

En dit is de swatch op mijn hand.
Ik vind het een hele mooie kleur hij nijgt ook een beetje naar het roze.

Dit zijn mijn lippen zonder lipstick.

En dit is met zoals je ziet is hij echt heel natuurlijk.
Ik vind hem echt super mooi en hij is geschikt voor iedere dag!
Prijs:2,50.

Zo dit was mijn review over de lipstick van Calvin Klein.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,Anouk xxx







4 opmerkingen: