maandag 16 maart 2015

Review Catrice foundation+foundation kwast

Review Catrice foundation+foundation kwast


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over de Catrice foundation en een foundation kwast.
Benieuwd naar mijn mening?
Lees dan snel verder!

Dit is flacon hij is van glas en dat vind ik er heel mooi uitzien.
Als we de verpakking mogen geloven zou hij 18h blijven zitten.
Het is een matte foundation dat vind ik ook en groot pluspunt!

Ik heb hem in de kleur 015 Vanilla Beige.
Je hebt ook nog 1 tint lichter en nog een tint donkerder geloof ik.
Maar deze is perfect voor mijn huid.

Als je de dop opentrekt zie je een zwarte pomp.
Gewoon basic.

Dit is de substantie van de foundation.
Ja dat hij vloeibaar is dat wisten we al.
Hij voelt heel fijn aan en is niet te dik.

En zo ziet hij eruit als je hem uitsmeert.
Hij matcht goed met mijn huid.
Om beter het resultaat te zien ga ik de foundation ook op mijn gezicht aanbrengen.

Dit is mijn gezicht zonder foundation.
Ik heb al een vrij egale huid van mezelf.

Dit is de kwast die ik gebruikt heb.
Normaal is het een blush kwast maar ik gebruik hem voor foundation.
Dat vind ik net iets fijner werken.

Dit is de kwast in close-up hij is echt SUPER zacht en brengt foundation mooi en dekkend aan.
Hij heeft bruine haartjes met een zwart ombre effect.
De kwast kost €5,99 en is te koop bij Kruidvat.



En dit is met.
Hij dekt voor mijn huid goed maar heb je een vrij onzuivere huid zou ik ofwel meer laagjes doen ofwel een donkerdere kleur nemen.
Maar voor mij is hij echt perfect.
Ik vind hem ook heel fijn werken en brengt goed aan!

Prijs: €6,49.
Zo dit was mijn review over de Catrice foundation+kwast.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx











4 opmerkingen: