zondag 4 januari 2015

Review: Essence Come to Town blushes

Review: Essence Come to Town blushes


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Namelijk over de Essence Come to Town blushes.
Wil je mijn mening weten?
Lees dan snel verder!

Dit zijn de 2 blushes ze zijn van de Kerst Collectie van 2014.
Sorry dat het artikel zo laat online komt want Kerst is al voorbij.
Maar beter laat dan nooit.

Dit is de eerste blush die ik ga testen en die heet 01 Is That You,Santa?
Er zit 6g in en blijft 12 maanden goed.

Dit is de kleur. Op camera lijkt die meer rood maar het is echt tussen koraal en peachy in.

Dit is de swatch op mijn vinger gewoon 1 veeg wow wat een pigment!
En hij neigt toch wel een beetje naar het rode toe.
Dat is niet erg want dat past goed bij Kerstmis :).
Het is een heel romige structuur.

En dan de swatch op mijn hand iets lichter maar nog steeds goed zichtbaar.
Tijd om hem op mijn wangen aan te brengen.
Ik ben heel benieuwd hoe cream blush is in gebruik!

Dit zijn mijn wangen zonder blush.
Heel wit.

Dit is als ik hem met mijn vinger aanbreng.
Ik vind persoonlijk dat ik hem niet hoef uit te blenden. Je ziet een mooie roze gloed: niet te fel maar ook niet te zacht.
Ik vind het een heel erg mooie kleur.
En ooh wat is cream blush fijn om te gebruiken.

Tijd voor de 2de blush.
Een heel erg mooie donker paarse kleur!
Paars vind ik altijd een speciale kleur bij make-up (VB: Bij lipstick,Blush)

De naam van de blush is 02 Wrapped In Pink.
Eum? Die naam klopt niet helemaal.
Ik vind het helemaal geen roze blush maar paars.
Sorry Essence maar de naam is niet goed gekozen.
Ook hier zit 6g in en blijft ook 12 maanden goed.

Dit is de swatch ook 1 veeg en van de pigmentatie sta ik versteld!

En dit is de swatch op mijn hand: een mooie paarse kleur.
En nu tijd om te testen op mijn huid!
Ben benieuwd.

Dit is mijn huid met niks erop.
(Dit is dezelfde foto als daarnet.)

En dit is met de blush oeh die vind ik iets te paars.
Maar dat is geen probleem dat ga ik uit blenden met een make-up sponsje van Action.

Dit zijn de sponsjes, ze zijn heel erg fijn.
Deze foto komt uit een artikel waar ik de sponsjes gerieviewd heb hier is de link.

Voila, uitgeblend met een sponsje.
Je houdt nu een mooie paarse gloed over en het ziet er heel gezond uit.
Je ziet het vooral goed op mijn linkse wang.

Ja hoor ik ben heel tevreden over de blushes: mooi pigment.
De koraalrode hoef je niet uit te blenden tenzij je er heel veel van opdoet.
Maar de paarse moet je wel uit blenden anders zie je een hele vlek.
En dat gaat perfect met de sponsjes van Action.
Mijn favoriet? Ik kan niet kiezen. Ik vind ze allebei heel erg mooi!
Prijs: € 2,89 per stuk.
Dat is de super budgetproof!

En zo dit was mijn review over de Essence Come To Town blushes.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, laat in de comments achter welke jullie mooier vinden.

Liefs, Anouk xxx





















12 opmerkingen: