maandag 5 januari 2015

Review: Essence soo blush!

Review: Essence soo blush!


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Namelijk over de Essence soo blush!
Ben je benieuwd naar mijn mening?
Lees dan snel verder!


Dit is de Essence soo blush. Het is een cream blush.

Het is een mooie roze kleur. En ooh i'am so sorry voor de veeg.
Maar met Kerstavond wou ik hem onmiddellijk swatchen dus daarom die veeg.
SORRY!!!

Dit is in de kleur 20 everything is better in pink.
Er zit 4g in en blijft 12 maanden goed dit vind ik grappig in deze blush zit 2g minder dan in de come to town blushes.
Het lijkt alsof er hier meer inzit omdat die groter is, maar de come to town blushes zijn boller.
Tijd voor de swatches!

1 Veeg en kijk wat een mooie zacht roze kleur.
Ik denk dat die heel erg mooi gaat zijn als je hem aanbrengt.

En de swatch op mijn hand het lijkt wel alsof ik een lipstick geswacht heb :).

Dit is als ik hem aanbreng super fel je ziet gewoon 1 roze vlek.
Maar dat ga ik natuurlijk uit blenden met een make-up sponsje.

En dit is na het uit blenden super mooi.
Je ziet een heel erg mooie roze gloed, ja ik vind deze blush echt fantastisch!
Zeker een aanrader.
Prijs: €2,89 per stuk.

Zo dit was mijn review over de Essence soo blush.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx







7 opmerkingen: