dinsdag 6 januari 2015

Review: Essence Come to town Quattro eyeshadow

Review: Essence Come to town Quattro eyeshadow


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over het Essence Come to town Quattro eyeshadow pallet.
Wil je mijn mening weten?
Lees dan snel verder!

Dit is het pallet met 4 prachtige kleuren.
Dit pallet komt uit de Kerst collectie van essence 2014.

Het pallet heet 01 Make A Wish.
Er zit 5g in en blijft 2jaar goed.

Dit zijn de 4 kleuren echt super mooi!
Beetje mintie blauw en van dat oceaan blauw.
Werkelijk prachtig!
Tijd voor de swatches!!!

Dit zijn de eerste 2 kleuren wow daar komt echt veel kleur vanaf!
De eerste is mooi donker blauw en de 2de beetje geel/goud achtig.


En de 2 onderste kleuren.
Ooh die witte highliter is echt prachtig.
Hij heeft veel schimmers en het pigment is gewoon top!
Maar de licht blauwe kleur is ook mooi.

En dit zijn nogmaals de swatches op mijn hand.
Nu lijkt de 1ste kleur zwart:).

En hier moest ik natuurlijk een ooglook mee maken.
Dit is mijn oog met niks erop.

Dan wat oogschaduw basis van Essence de i love stage eyshadow base.
Super fijne oogschaduw basis.
Zeker een aanrader!

Ik begin met de witte kleur als highliter voor onder de wenkbrauw.

Je ziet hem best wel goed zitten en dat vind ik heel erg mooi!

Dan ga ik verder met de licht blauwe kleur voor over het gehele ooglid aan te brengen.

Ooh deze kleur vind ik zo mooi.
Echt heel erg feestelijk.

Dan deze donker blauwe kleur.
Die breng ik aan met mijn blending brush van essence.
Voor in de arcadeboog.

Deze heeft heel erg veel pigment.
Maar als je hem goed uit blend is het super mooi.
En kijk hoe het in elkaar overloopt.

En de laatste geel/goude kleur breng ik aan in het binnenste van mijn ooghoek.
Voor mijn oog nog net wat meer te laten spreken.
En het extra feestelijk te maken.

En zo zie het er dan uit super mooi!

En dit is dan de uiteindelijke look geworden.
Ik vind het zelf super mooi.
Ik raad het pallet zeker aan!
Je hebt nog een ander kerst pallet en die heet 02 Naughty or Nice?
Prijs: €2,89

Zo dit was mijn review over het Essence Come to town Quattro eyeshadow pallet.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx





























7 opmerkingen: