vrijdag 2 januari 2015

Review: Essence Lash Princess mascara

Review: Essence Lash Princess mascara


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over de Essence Lash Princess mascara.
Wil je mijn mening weten?
Lees dan snel verder!

Dit is de verpakking echt super mooi en schattig.
Het handvat is heel fijn om vast te houden het is een soort van gummy/rubber materiaal heel fijn om mee te werken.

Een heel fijn borsteltje hij is precies gedraaid.
Er zit wel veel opening tussen de haartjes waardoor er veel mascara tussen zit dus ik hoop niet dat hij veel klonters gaat geven.

Dit zijn mijn wimpers zonder mascara.

Ja oke ik heb al lange wimpers van mezelf zoals je ziet.
Maar ik ben toch benieuwd wat voor effect de mascara hier op heeft.

En dit is met mascara nee bijna geen klonters.
Hij maakt mijn wimpers mooi lang en goed gespreid.

Zo zie je het ook goed ja ik ben tevreden het effect is echt heel mooi!

Het maakt mijn ogen ook groter zoals je kan zien.
Het is een echte aanrader super fijn en betaalbaar.
Prijs: €3,39

Zo dit was mijn review over de Essence mascara ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx







9 opmerkingen: