woensdag 7 januari 2015

Review: Panther Queen Bath&Shower+Body Lotion

Review: Panther Queen Bath&Shower+Body Lotion


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over de Panther Queen Bath&Shower+Body lotion.
Het komt van de Douglas.
Wil je mijn mening weten?
Lees dan snel verder!

Dit is de verpakking met een mooie roze panter print.
Daarvan ook de naam: Panther Queen.
Het ziet er heel meisjesachtig uit met al die strikjes.

Ik ga beginnen met de Bath&Shower gel.
De verpakking is gewoon een simpel klein flesje van 75ml.
En afgewerkt met een mooi roos strikje aan de dop.

Dit is als je hem opendoet eerst zat er een soort van zilverpapier over.
Dat heb ik er al afgetrokken en dan zat er nog doorzichtig folie op.
Ja het was echt heel vervelend om het open te krijgen!
Hij ruikt wel heel erg lekker.
Ik kan de geur niet helemaal thuis brengen.
Een beetje zoet maar ook niet TE.

Dit is de substantie het is doorzichtig en het lijkt op baby shampoo van zwitsal.
Ik heb het flesje wel 1min. op zijn kop moeten houden en mee geschud voor er iets uitkwam.
En als je je er mee inzeept lijkt het alsof die helemaal in je huid intrekt.
Ik vind het net fijn als Shower gel schuimt op je huid.
Maar dat doet deze dus duidelijk niet!

Dit zijn de ingrediënten voor als je interesse zou hebben.
Het product blijft 6 maanden goed.

Dan ga ik verder met de Body Lotion.
De verpakking is hetzelfde.

En ook bij deze weer van hetzelfde.
Eerst dat soort van zilverpapier eraf halen.
En dan de folie...
Deze ruikt hetzelfde als de Shower gel (Vind ik wel jammer).

Dit is de substantie van de body lotion.
Hij is gewoon wit ik heb lang moeten duwen voor er dit toefje uitkwam.
Ik wil wel eens weten hoe die als je hem uitsmeert.

Heeel vettig!
Je moet lang smeren voor dat die helemaal uitgesmeerd is.
Hij trekt ook niet snel in je huid.
En je voelt echt een paar uren na het douchen nog een laag body lotion zitten.
Nee ook hiervan ben ik niet zo een fan...

Ook hier weer de ingrediënten voor als je interesse zou hebben.
Ook deze blijft 6 maanden goed.

Conclusie: Bwa ik ben niet echt fan.
Zowel van de Shower gel als van de Body Lotion.
Het is gewoon voor mijn gevoel te vettig en een te dikke substantie bij bijde producten.
1 Plupunt ze ruiken lekker!
 De prijs weet ik helaas niet want ik heb het cadeau gekregen.
Sorry Tante als je dit artikel zou lezen jij kan er niks aan doen.
Toch bedankt voor het cadeau!
Ik kon het ook nergens vinden op het internet.

Zo dit was mijn review over de Panther Queen Bath&Shower+Body lotion.
Sorry voor het vrijwel negatief artikel :).
Ik hoop dat jullie het toch leuk vonden.

Liefs,Anouk xxx




















7 opmerkingen: