donderdag 15 januari 2015

Ziek! :'(

Ziek! :'(


Heey bloggertjes ik ben ZIEK :'(.(DE GRIEP)
Iedereen wordt wel eens ziek en nu ben ik aan de beurt.
Zolang dat ik me niet helemaal goed voel zal er niks online komen.
Ik denk wel dat jullie mij begrijpen.
Je gaat natuurlijk niet ziek voor de camera zitten.
En artikels typen zit er natuurlijk ook niet in.
De video's wat de afgelopen 2 dagen online zijn gekomen had ik eerder opgenomen.
Maar nu staat er niets meer op de planning dus komt er een tijdje niks online.
Ik heb ook een winactie van mijn 500 abonnees beloofd (ondertussen al 576) die komt zowiezo nog online!
Ik weet alleen nog niet wanneer ik denk dat ik woensdag 21januari alles ga kopen en dan komt de video donderdag 22januari online.
Ik vind het heel vervelend maar het is nu eenmaal niet anders.
Dus wens me beterschap en zodra ik me weer helemaal goed voel komen er weer video's/artikels online!!! 






6 opmerkingen: