donderdag 22 januari 2015

Winactie 500 abonnees! (GESLOTEN!)

Winactie 500 abonnees! (GESLOTEN!)


Heey bloggertjes vandaag heb ik een super leuke video voor jullie!
Kijken jullie mee???

Eindelijk de lang verwachte winactie.
Ik weet er is vaak iets tussen gekomen dat kon ik niet naar de Action gaan, toen werd ik ziek.
Maar vandaag ben ik eindelijk kunnen gaan!
Het is nog voor mijn 500 abonnees ik weet een beetje laat ik zit ondertussen al in de 600+.
Maar ik had het beloofd.
Het pakketje dat je kan winnen is ter waarde van €12,33.
Veel kijk plezier!!!


Hoe kan je meedoen?
Abonneren,duimpje omhoog voor deze video,Reactie achterlaten (met daarin waarom je wil winnen en of je de donut dot ook wil) VEEL SUCCES!!!




6 opmerkingen:

  1. Proficiat! En ik zou heel graag willen meedoen met de winactie ik ben al heel lang geabonneerd en heb een duimpje omhoog gegeven voor deze video.
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! En ik wil graag meedoen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat je verdient het echt!!!! En ik wil HEEL graag meedoen en ik hoop dat ik win (de donut hoef ik niet) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dikke proficiat en ik doe zeker mee (ik hoef de donut niet want ik heb zwart haar maat dat je weet je he haha :)) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat ik doe zeker mee en hopelijk win ik! <3

    BeantwoordenVerwijderen