donderdag 8 januari 2015

Review: Essence metal glam eyeshadow

Review: Essence metal glam eyeshadow


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over het Essence metal glam eyeshadow.
Wil je mijn mening weten?
Lees dan snel verder!

Het is een mono oogschaduw.
Een heel erg feestelijke kleur.

Deze oogschaduw heet 03 Frosted Apple.
En blijft 18 maanden goed.

Dit is de kleur in close-up.
Een mooie paarse kleur met glittertjes.
En zoals je ziet zijn er alleen nog maar glittertjes aan de rand.
Omdat ik deze al gebruikt heb met Nieuwjaar.

Tijd voor de swatch!
1 veeg het heeft niet super goede pigment.
Maar ik heb hem ook geswacht op mijn hand.
Dus laten we kijken!

Dat is beter!
Ik vind het echt een hele mooie kleur.
Dus hier heb ik natuurlijk een oog look mee gemaakt!

Dit is mijn oog met niks erop.

Dan breng ik de oogschaduw basis van essence aan.
De i love stage eyshadow base.
Heel erg fijn!

Ik ga beginnen met het Catrice Absolute Nude palette.
Om als basis kleur te gebruiken.

Ik begin met de lichte highliter kleur voor onder de wenkbrauw.
Hier heb ik helaas geen foto van omdat je de highliter bijna niet zag zitten.

Dan neem ik deze 2de kleur.
Voor over mijn gehele bewegende ooglid aan te brengen.

Deze is ook vrij licht.
Maar ik heb er maar 1 laag van aangebracht.
Omdat het toch maar een basis is zodat de glitters nog beter blijven zitten op je ooglid.

En dan ga ik eindelijk aan de slag met deze oogschaduw.
Die breng ik aan met de blending brush van essence.
Dan kan ik alles al goed samen blenden.
En met zo een fluffy kwast komt er meer pigment vanaf.

Kijk hoe mooi!
Ik heb hem aangebracht tot onder de wenkbrauw.
Voor een EXTRA mooi effect.
Ja ik vind het echt een fijne oogschaduw.
Met heel veel pigment als je de kleur aanbrengt.

En dan heb ik het nog afgewerkt met een mascara.
Ooh echt prachtig I LOVE IT!!!

Dit vind ik wel echt zonde.
Je ziet gewoon geen enkele glitter meer!
Als je het pallet koopt zit er gewoon 1 laag glitter opgespoten.
Maar na 2 keer gebruiken zijn alle glitters weg.
Gelukkig zie je ze wel nog op je ooglid (Heb ik uitgetest).
Maar voor de rest prima oogschaduw.
Prijs: €2,59.
Helemaal niet veel.

Zo dit was mijn review over het Essence metal glam eyshadow doosje.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx
















7 opmerkingen: