donderdag 1 januari 2015

Review: Essence lipstick

Review: Essence lipstick


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over de Essence lipstick.
Wil je mijn mening weten?
Lees dan snel verder!

Zoals we gewoon zijn van essence de mooie verpakking.
Ik vind dat het er heel luxueus uitziet.
En dan het randje geeft aan welke kleur de lipstick heeft.

Zo ziet hij eruit als je hem opendoet het is echt een prachtige kleur.

Dit is in de kleur 14 adorable matt!
Ik ben benieuwd of hij een matte finish heeft.
Hihi de sticker plakt er scheef op dat heb ik wel vaker met Essence producten.

Dit is de swatch op mijn hand hij neigt een beetje naar het roze vind ik maar het is echt wel een hele mooie kleur.
Tijd voor hem aan te brengen op mijn lippen!

Dit zijn mijn lippen met niks erop ik heb eerst een EOS Strawberry Sorbet aangebracht omdat mijn lippen een beetje droog waren.

En dit zijn mijn lippen met de lipstick wow ik vind hem echt super mooi!
Niet echt rood rood zeg maar dat zie je vooral op deze foto terug.
Maar hij is toch geschikt voor de feestdagen.
Hij blijft wel een maaltijd zitten en drinken overleeft die ook nog.
Maar als je naar een restaurant gaat is die toch af na het hoofdgerecht.
Maar voor de prijs dat je ervoor betaald is het prima kwaliteit.
Prijs: €2,39

Zo dit was mijn review over de Essence lipstick ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx













8 opmerkingen: