zaterdag 3 januari 2015

Review: Essence Lipgloss

Review: Essence Lipgloss


Heey bloggertjes vandaag heb ik een review voor jullie.
Kijken jullie mee???

Over de Essence Lipgloss.
Ben je benieuwd naar mijn mening?
Lees dan snel verder!

Dit is de XXXL Longlasting lipgloss.
Hij super mooi knallend roos.
Ik hoop dat die niet teveel op XXXL Shine nr 24 gaat lijken.

Dit is in de kleur 4 I Love Pink!


Dit is de spons applicator heel erg klein maar hij is zeg maar een beetje schuin.
Dat zie je niet zo heel goed op deze foto maar het lijkt me wel heel fijn werken.
Tijd om te swatchen!!!

Dit zijn mijn lippen met niks erop.
En ik heb nu geen swatch op mijn hand gemaakt omdat lipgloss nogal plakkerig is.

En dit is met. Hij is super shiny en heel mooi roos.
De applicator is echt super fijn om mee te werken!!!
Hij lijkt helemaal niet op die andere lipgloss (gelukkig).
Hij plakt niet teveel en als je gaat eten smaakt je eten niet naar lipgloss :).
Ik ben er heel tevreden van!
Prijs: €2,39 hetzelfde als de lipsticks.

Zo dit was mijn review over de Essence lipgloss.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, Anouk xxx








8 opmerkingen: